Kobern-Gondorf, 9/10 september

10 september 2023 - Kobern-Gondorf, Duitsland

9 september:

We pakken de boel in en gaan richting Koblenz. Op zoek naar die ene boom die ons gaat beschermen tegen de zon 🌞  Bij Kobern-Gondorf vinden we die! We staan op gras bij een boom langs een secondaire weg! En als er een schaap over de dam is ……..

Tegen zessen komt er man op de scooter langs en vertelt de camperaars “ Hier gibt es klein Stellplatz “ ik zei daar we gaan zometeen naar toe.
Momenteel staan we op de cp in Kobern-Gondorf. Alleen jammer dat we geen zicht op de Moezel hebben.

10 september:

Na ontbijt nemen we onze plek aan de rivier weer in. Het is een druk met bootjes, suppers, zwemmers, jetski’s, vrachtboten en cruiseschepen! Net als wij gaan eten komt er een cabrio aan en zet zijn auto dwars voor ons, op de achterbank zie ik een hond met bril!

IMG_4664Ik mag ook mee!

We moesten er om lachen!
Peter zegt dat zo’n hond dat wil! Hij krijgt in ieder geval geen ontstoken ogen.

Het bleef druk vanmiddag. het was een komen en gaan van auto’s die een plekje zochten! De weg en het spoor lopen dicht langs de camperplaats. Maar we hebben er de afgelopen nacht geen last van gehad.

1. Sietske:
    11 september 2023
    Ja...dieren zijn net mensen he.zal een mooi gezicht zijn geweest.hond met zonnebril .
    Dus bij jullie is het ook lekker warm.
    Zou zeggen. Geniet ervan. En al het andere wat jullie zien en bekijken.gr.S en W.
  2. Ineke Donkerbroek:
    11 september 2023