Mehring, 22 augustus

23 augustus 2023 - Mehring, Duitsland

Het is heiig vanmorgen en daardoor voelt het kil aan. Maar dat is van korte duur als de zon erbij komt is het meteen warm šŸ„µĀ

Onze Brabantse buren gaan vaak met de NKC op groepsreis naar o.a. RoemeniĆ«, BosniĆ«-Herzegovina. En dat vinden ze fijn omdat ze niet alleen naar deze landen durven! Ten 1e ze de taal niet beheersen en ten 2e geen veilig gevoel hebben als er iets gebeurd! Ze hadden groepsleiders mee die zelf uit RoemeniĆ« kwamen en al dertig jaar met groepen gingen! (Persoonlijk moet ik er niet aan denken met een groepsreis te gaan) Door alle gesprekken over en weer is het ruim 13 uur geworden dus eerst maar eten en dan toch nog opĀ de fiets richting Trier en nu langs de andere zijde van de Moezel. Aan de schaduwzijde is het heerlijk! Op de terugweg wat boodschappen doenĀ en dan thuis een koel biertje drinken! Morgen gaan we verder, even op de camperapp kijken waarheen! We gaan naar Piesport zoā€™n 27 km richting Cochem. In deze plaats zijn wel 6 camperplekken om te staan dus dat moet lukken.

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf ā‚¬ 21,95.
reisdrukker.nl