Pünderich, 2 september

2 september 2023 - Pünderich, Duitsland

Een rit naar Traben-Trarbach naar de opticien, 1 neusvleugel was stuk van mijn bril en dat is irritant. We reden over de brug in Trarbach en na 50 meter zat een opticien. De brillenmaker kon het fixen, nieuwe neusvleugels, stang rechtgezet en een schone bril kosten € 2,-

We reden nog een keer over de cp in Enkirch waar ik al eerder over schreef. Maar het terrein met de oldtimers was erg modderig geworden van alle regen die donderdag en vrijdag gevallen was!
Maar het stond er inderdaad propvol. Er zouden 1000 komen het zal wel ongeveer kloppen!

Om half een waren terug bij de camper en 29 km op de teller! Na het eten van een uitsmijter en de lange broek verruild te hebben voor een korte broek gingen weer op pad. De camperplaatsen staan dit weekend weer goed vol, daar heeft de zon zeker een bijdrage aan geleerd.
Als we terug zijn bij de camper is onze cp behoorlijk vol gelopen. Het is is een drukte bij de beide douches. Dus ga ik het morgenvroeg op tijd proberen!