Tolkamer, 16 september

15 september 2023 - Tolkamer, Nederland

Na zo’n 70 km zijn we weer in Nederland, we rijden naar Tolkamer aan de Rijn ( een dagje bootjes “kiekn”) Het verbaast ons dat er nog ruimte is op de cp. We zijn hier al vaker geweest maar dan staat het tegen een uur weer vol, nu is er nog één plaats vrij!
Het is prachtig weer, er staat een aangename wind. We zitten voor de camper te kijken naar de voorbij varen de schepen.

En wat komt er 19 uur naast ons staan …… een grote Morelo camper van 9 meter en dan ben je meteen je de zon en je uitzicht kwijt, nou ja we hebben toch al veel schepen voorbij zien komen vandaag!

IMG_4702

De schepen die stroomafwaarts varen gaan een stuk sneller dan stroomopwaarts.

IMG_4721

Keep Our Rivers Clean!
Ze varen af en toe met zijn 4en naast elkaar!

Het werd een wat onrustige avond door baldadige jongeren, er werd met zwaar vuurwerk gegooid en camperaars werden geïntimideerd door de groep. De avond hiervoor was het ook al raak! Er is toen 1 camper vertrokken. Toen hebben ze vuurwerk en met afval gegooid, dus hebben de camperaars de rommel opgeruimd. Jammer dat dit zo gaat het is een prachtig camperplaats!

1. Jan waterkering:
    15 september 2023
    Ook leuk en nog steeds mooi weer. Goede thuisreis samen.
  2. Jacqueline:
    15 september 2023
    Dicht bij ons! Wij zijn in Lochem. Goede thuisreis en mss zie je ons nog ergens fietsen!
  3. Sietske:
    15 september 2023
    Van ons natuurlijk ook een goede thuisreis.en fijn dat het nog goed weer is voor jullie op de camping in ons kikkerlandje. Psssss.heb ik stiekem voor jullie besteld.ha.ha.
  4. Ineke Donkerbroek:
    15 september 2023
    Ja, ja dat zal wel……. Grappig hoor😂