14 mei Sint-Amands aan de Schelde

14 mei 2023 - Sint-Amands, België

We wilden om 8 uur vertrekken, maar dat werd half negen! Deuren klappen en horen mannen kletsen, als we de gordijnen open doen zien we een groepje mannen die op de racefiets gaan. Maar eerst wordt er gegeten en er worden dikke pillen afgesneden, beleg erop en kauwen maar! Het zal de zondagse rit wel zijn! Succes mannen!
We rijden naar Rouen en dan via Amiens naar het noorden, maar missen we een afslag en geen afrit om terug te gaan dus rijden we maar door over wat kleinere wegen! Maar in de dorpjes waar we door komen vinden we geen boulangerie! Uiteindelijk komen we een leclerc supermarkt tegen dus brood halen en meteen tanken!

32A84370-2508-498F-9E71-C57C6D8F718DParochiekerk St-Amands
Om 3 uur vanmiddag komen we in Sint-Amands een camperplaats met 2 plekken aan de Schelde! We gaan even aan de wandel over de boulevard waar het druk is!

Sint-Amands is een dorp in de Belgische provincie Antwerpen.  Sint-Amands ligt op de rechteroever van de Schelde. Terug bij de camper zitten we nog in het zonnetje met koffie en een beschuitje met aardbeien! En morgenochtend op naar Leek en dan zit deze reis erop!