Dag van de strandjes

27 april 2023 - Silves, Portugal

26 april:

Het is weer warm dus vanmiddag op de scooter naar het strand. We kwamen uit bij de vuurtoren op een  klif “Farol de Alfanzina” Opvallende vuurtoren met een rode koepel boven een zeegrot in zandstenen kliffen.
Verscholen op de rotsen maar na een leuke rit door het “achterland”  de vuurtoren gevonden.

96275E5A-7243-43E8-9CF0-7138D2E97CBE

Via een stenen trap kwamen bij Praia do Carvalho je kunt dit strand alleen bereiken via een tunnel door de rotsen. Dit hebben we gedaan want er ligt een prachtig, verstopt strand met hele hoge kliffen.

27 april:

Het was licht bewolkt vanmorgen, maar na de koffie werd het al weer warm 🥵 opnieuw 30 graden! Dus een dagje relaxen. Maar tegen half vier gingen we even brood halen, maar “even” werd een paar uurtjes! We hebben nog even in Portimao gekeken bij het strandje dichtbij het appartementen complex waar de familie zondag komt vakantie vieren!                          Praia do Alemão daar gaan we staan, naast  Praia do Vau!

Het waren om half zeven weer “thuis”

1. Jan waterkering:
    28 april 2023
    Veel plezier samen…zonnepanelen van Athos maar verhuizen naar jullie denk ik…👍👍
  2. Sietske:
    28 april 2023
    Hoi, heeeeeel veel vakantie plezier met de familie.
    Geniet ervan allebei.
    De afgelopen dagen weer veel gezien, lees ik.vuurtoren, mooi strandje enz.
    Groet s en w.