Douai, 3 maart 2023, (dag van vertrek)

3 maart 2023 - Douai, Frankrijk

Alles is ingepakt, het huis aan de kant en de laatste boodschappen zijn gehaald! Tegen half 11 de sleutels naar Jan en Janke gebracht, ze zullen voor post en planten zorgen!

Zon en wolken wisselen elkaar af, we kunnen goed doorrijden er is wel veel vrachtverkeer. In België was langzaam rijdend of stilstaand verkeer maar gelukkig in de andere richting! Maar even later zaten we er zelf ook in, van 4 rijstroken naar 1 rijstrook dat zorgde voor oponthoud. Bij de plaats van het ongeval zat een persoon met handboeien om tegen de vangrail aan en 2 snelle wagens behoorlijk in de kreukels. Mogelijk een achtervolging door de politie! Maar na een 20 minuten konden we weer verder! We zijn nu in Douai(Dowaai) op de camperplaats. We staan midden in de stad op een groot plein!
Om zeven uur zaten we achter de warme prak! Morgen verder.

1. Jan waterkering:
    5 maart 2023
    Lekker vroeg in het jaar op stap. Beetje jaloers, maar Peter en Ineke zeer gegund. Wellicht iets voor ons straks in 2024 om zo vroeg te vertrekken. Lekker richting voorjaar die bij ons nog even op zich laat wachten., goede reis en geniet nooit met mate. Jan en Janke