Silves, 21 april

21 april 2023 - Silves, Portugal

Om half tien waren we reisvaardig, alles weer geregeld ( schoon water ingenomen, vuil water en toiletje weer schoon! Dus op naar Alvor! Druk op de weg ( een aanrijding en alles staat vast) In Alvor gekeken bij de oude camperplaats maar daar staat het gras goed hoog en dus dicht! Bij de hoge flats stonden wel een paar campers maar een plek van niks! Koffie gedronken en toch maar een wandeling gemaakt over de vlonders bij het strand! Jammer dat we hier niet meer kunnen staan het is een leuk vissersdorpje en dichtbij het strand!

8107BF1C-BDC8-44F6-8CBC-01339434AA33Restaurantje bij de kliffen

4E3C8AD0-37BD-49E4-8093-71AAED01C68E Alleen bij eb bereikbaar

664094D1-6C10-44E5-8594-30B1135EFECCOnder in de grot

Terug bij de camper hebben we gegeten en zijn daarna doorgereisd naar Silves! Ik had op de website al gezien dat er diverse plaatsen vrij waren. We staan vooraan bij de weg, ook dit is een van de drie camperplaatsen van dezelfde eigenaar!
We mochten een plek zoeken om te gaan staan, Peter parkeert de camper maar voor we stil staan maakt de buurvrouw met haar hand een beweging dat we verder naar voren moeten! Peter zegt “wat wil die vrouw ik sta nog niet eens stil” niet naar kijken gewoon doen wat je moet doen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade