Pablodura de las Regueras, 9 maart

9 maart 2023 - Pobladura de las Regueras, Spanje

Vanmorgen wat aangerommeld rustig door de krant heen, het zonnetje schijnt, maar er staat een koude wind. We staan met 12 campers, buiten ons, een Duitser, een paar Fransen en meerdere Spanjaarden!

Onze buurman kwam met zijn ski’s onder de arm terug. In de provincie Leon liggen meerdere skigebieden met diverse stoeltjes liften. Vandaag hebben we in ieder geval geen sneeuw gezien! Wel zitten we nog steeds in bergachtig gebied!

Tegen 12en zijn we verder gegaan voor een rit van 70 km. We kwamen een kruispunt over toen de motor afsloeg er bleek een slang van de brandstof filter los getrild te zijn! Door wat gesleutel van Peter konden we onze weg vervolgen! Dit soort klusjes hoort gewoon bij camperen.

In het bergdorp met de naam Pablodura de las Regueras staan we helemaal alleen. Het is er frisser dan in de stad, dus dan maar extra dekentje erbij overdoen!

13B84333-9055-4554-8CAE-32336ADF178D

1. Janke:
    10 maart 2023
    Zo te lezen hebben jullie het heel goed naar de zin. Geniet er lekker van !
  2. Jan waterkering:
    10 maart 2023
    Ook een beleving, maar heeft niet direct mijn voorkeur. Ik denk dat jullie ook uitkijken naar wat warmere omgeving. Bij het afdalen zal temperatuur hoger worden denk ik. Geniet van jullie reis. Groetjes waterkering…