Silves, 23 en 24 april

24 april 2023 - Silves, Portugal

23 april:

Rustdag vandaag! Wielrennen op tv Luik-Bastenaken-Luik. In de zon warm 25 Gr.

24 april:

De ooievaars hebben het druk ze vliegen af en aan. We zitten te midden van de kraamkamers de kleintjes steken met hun kopjes net boven het nest uit! Vanmiddag maar weer even op onderzoek uit, om te kijken of we in de buurt van José en Erwin een plek kunnen vinden om te staan als ze komen a.s. zondag! De 1e plek was in Ferragudo voor de camping maar we zagen daar geen enkel activiteit en ligt ook erg ver weg bij de kinderen! Er is een plek bij een congrescentrum maar ook daar staat niets. Dan kun je bij Lidl staan waar je ook mag overnachten dat is niet optimaal! Daar komt bij dat je bijna nergens meer mag staan dichtbij de kusten overal staan borden verboden voor caravans en campers!
Maar even voorbij het hotel/appartementencomplex is een plek waar diverse campers staan dus vertrekken we zondagmorgen die kant op! Het lijkt een gedoog plek. In het geval dat we weggestuurd worden kunnen nog uitwijken naar een andere cp of camping maar dat is een zorg voor later!