Portimão, 6 mei laatste dag

6 mei 2023 - Portimão, Portugal

Laatste dag voor de Bedumers, want zondagmorgen moeten ze om 7 uur zich weer melden op het vliegveld van Faro om terug te vliegen naar Düsseldorf en dan met de auto naar Bedum!
Ook wij gaan morgen aan de terugreis beginnen! Eerst naar een camperplaats om water te tanken en vuil water/ toilet lozen! En de noodzakelijke boodschappen halen. Dan kunnen we er weer tegen.

1. Janke:
    6 mei 2023
    Dan wensen wij jullie een hele voorspoedige terugreis. Geniet ook hiervan hoor. Jan en Janke
  2. Ineke Donkerbroek:
    6 mei 2023
    Ja, aan alles komt een eind! Maar we doen het rustig aan want het is ook nog erg warm in Spanje!
  3. Sietske:
    7 mei 2023
    Geniet nog even van elkaar.
    En voor jullie, goede reis terug , met nog mooie ervaringen onderweg.
    Groetjes wout en sietske. Doejjjj.
  4. Jan waterkering:
    7 mei 2023
    Hier gaat de temperatuur gelukkig ook wat omhoog en we zitten wat vaker op het balkon. Dus de overgang van jullie naar ons zal wat meevallen gelukkig. Fijne terug reis en hier is alles nog best in orde. Onze zonnepanelen doen goed hun best en worden we schat rijk😜. Al 5000 kWh in 1 maand. Met pinksterweekend zijn wij er niet Peter, dus zou fijn zijn als jij Athos wat vertegenwoordigt. Maar dat deden we vorig jaar ook al wat samen. Goede reis en geniet nog lekker van de dagen. Jan en Janke
  5. Ineke Donkerbroek:
    7 mei 2023
    Peter zegt dat komt goed! We zitten nu op een bankje aan rivier genieten van de avond zon. De terrassen zit bom vol!
    Peter en Ineke