Falesia,15 en 16 april

16 april 2023 - Olhos de Água, Portugal

15 april:

Van morgen vroeg uit de veren omdat ik een wasmachine wil draaien (om 8 uur gaat het kantoor open)  maar als ik aan kom zijn 3 van de 4 machines al in gebruik, de wasserette gaat om 7 uur open! Dus had ik geluk dat er nog een vrij was!

698AFC96-BD16-452C-AAD4-5794AF5CF526

Om 9.30 de was aan de lijn en om 10.30 was alles al droog, opgevouwen en weer in de kast. Ze hebben waslijnen voor iedereen omdat er geen lijnen aan bomen vastgemaakt mogen worden! Het was een warme dag vandaag 27 graden en we hebben niets ondernomen! Mensen liepen naar het strand maar binnen afzienbare tijd kwamen ze ook weer te warm zeiden ze!

16 april:

Weer een warme dag vandaag om 11 uur was het al 26,5 Gr. Even op de scooter naar de Intermarche voor verse warme broodjes!  Op de scooter was het heerlijk! In Olhos de Aqua zijn we naar het strand gereden, waar de terrassen al weer redelijk gevuld waren! Er was een smal strand omdat het hoogwater is! Verder was het rustig vandaag een beetje lezen, puzzelen en luieren! Aan het eind van de middag zijn we naar het strand gegaan voor een wandeling. Tegen 7 uur waar we weer terug en was de temperatuur al wat gezakt! Dus de stoelen/ tafel kunnen opgeborgen worden,  morgen gaan we verder!