Praia da Falesia, 17 maart

18 maart 2023 - Olhos de Água, Portugal

Vanmorgen zaten we voor 8en met onze Belgische buren bij de receptie te wachten tot de beheerder kwam. Een klein uurtje later hadden we een plaats toegewezen gekregen! Er is geen reservering mogelijk dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt! We hebben meteen een week geboekt. Op de camperplaats wordt druk gewerkt om nog meer plaatsen te realiseren.

Vanmiddag een strandwandeling  gemaakt, je moet met een trap naar het strand!

F928BB3E-8536-45F3-927E-A96EAEFAC02B
De zon schijnt maar er staat een koude krachtige wind! Ik vind de kleuren van de kliffen prachtig!

7F79134E-B457-47A1-B3AF-4B17D8846FF3

1. Jan waterkering:
    18 maart 2023
    Fijn dat er nu een plek is. Heel bijzonder dat het nu al zo druk is. Mooie foto’s Ineke..Wij zijn net weer terug van een weekje in Haarle..camper is nu definitief verkocht. Jullie nog veel plezier en hopen op verdere reis een makkelijker plek te vinden.
  2. Ineke Donkerbroek:
    19 maart 2023
    Gefeliciteerd met de verkoop van jullie camper!
    Hier staan heel veel overwinteraars! Ze staan vaak maanden op de diverse camperplaatsen! We lopen 600 m naar de brug naar het strand!