Praia da Falesia, 21 t/m 23 maart

23 maart 2023 - Olhos de Água, Portugal

Om half negen met de zon op ons terras aan het ontbijt! Het beloofd een prachtige dag te worden met een strak blauwe hemel! We moeten shoppen, de voorraad moet weer worden aangevuld met groente, fruit, brood, yoghurt etc. Dus op de scooter naar Boliqueime daar zit Lidl en Aldi en volgens onze Belgische vrienden en dichterbij dan naar Albufeira! Op de terugweg zien we veel stalletjes met sinaasappelen en mandarijntjes. Helaas vandaag geen ruimte meer om ze mee te nemen.
Vanmiddag gaan we het strand onveilig maken met onze handdoeken. Het is opkomend  water en omdat het strand hier smal is, hebben vast een dijk (terug naar de kinderjaren) gebouwd om ons te beschermen tegen het water. Uiteindelijk komt er maar een golf zover, maar de dijk houdt het.

Op de cp is het een komen en gaan van nieuwe gasten en vertrekkende gasten! Er komen steeds meer Nederlanders binnen.

We gaan nog een paar dagen verlengen tot maandag! Dan gaan we richting Faro of Tavira!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan waterkering:
    23 maart 2023
    Gaat goed dus met jullie en strandweer is er nu ook en dat al vroeg. Jammer dat het zo druk is. Fijn dat jullie nog konden verlengen. ALV is achter de rug en alles geaccepteerd. Wel nog wat kleine aanpassingen in het reglement. Zonnepanelen liggen eind april op de daken en beginnen volgende week. Veel plezier richting Faro en geniet lekker. Groetjes Jan en Janke.
  2. Ineke Donkerbroek:
    23 maart 2023
    Fijn dat alles geaccepteerd is. Laat de zonnepanelen maar komen dan kunnen ze produceren! Groetjes Peter en Ineke
  3. Sietske:
    23 maart 2023
    Hoi, een dijk maken komt me bekend voor, deden wij ook altijd .
    Toch eens een keertje fruit langs de weg.kopen,over het algemeen zit er meer smaak aan dan in de winkel.teminste dat is onze ervaring. Goede reis richting Faro.....
    Groetjes uit weer een regenachtige Leek.
  4. Ineke Donkerbroek:
    23 maart 2023
    Ja, dat klopt de sinaasappels 🍊 smaken vaak beter! Groetjes ons