Praia da Falesia, 24 en 25 maart

25 maart 2023 - Olhos de Água, Portugal

De afgelopen dagen zijn een beetje voort gekabbeld met genieten van het weer, scooter ritjes, lezen, puzzelen, wat kletsen met Jan en alleman. Het staat hier alle dagen weer vol! Er zijn camperaars die voor een paar dagen weggaan om elders een camperplaats te bezoeken ( maar de camperplaats in Falésia houden ze aan!)                                           Vanmorgen kwamen we met een man aan de praat die hier al 5 mnd is, zijn vrouw had hier haar gebit laten trekken heeft 6 implantaten gekregen en moet nog één keer voor controle en als het dan goed is kunnen ze naar huis om in het najaar terug te komen voor het plaatsen van het gebit op de implantaten! Voordat ik dat zou laten doen……….. !! Moet er niet aan denken.

Vanmiddag zijn we naar Albufeira gereden. Al sinds de jaren zestig is Albufeira in de Algarve de bekendste badplaats van Portugal. Voor die tijd was het een belangrijk vissersdorp.                                                                          Albufeira staat al lange tijd in de top tien van meest populaire vakantiebestemming onder Nederlanders, maar momenteel zijn het de Engelsen die Albufeira onveilig maken! Grote glazen bier, tatoeages, blote verbrande lijven op de terrassen. Pfff ….!

1. Jan waterkering:
    26 maart 2023
    Was Jan er ook Ineke....Vreemd verhaal om dat zo te doen met je gebit...Jammer van dat tuig wat zich daar begeeft. Maar die Engelsen zijn altijd al een vreemd volk geweest, al kunnen de Duitsers er ook wat van op Majorca. Geniet nog lekker samen.

Groetjes Jan en Janke
  2. Ineke Donkerbroek:
    Jouw Jan niet Janke!!
  3. Sietske:
    26 maart 2023
    Hoi, je had een paar jaar geleden allemaal Russen, maar die zie je haast niet meer en inderdaad Engelsen.maar vergeet de Nederlanders ook niet he, dat zijn ook geen lieverdjes op vakantie..gr.en genieten wout en siets.