Praia da Falésia, 26 maart

26 maart 2023 - Olhos de Água, Portugal

Onze laatste dag hier!  De zomertijd is ook hier in gegaan. De biologisch klok is wel wat in de war, 2 weken moest de klok een uur terug, omdat Portugal in een andere tijdzone ligt en vannacht is de zomertijd ingegaan en moest de klok weer een uur vooruit ⏰ 🤪

Vanmorgen een strandwandeling gemaakt  van 8 km! Het was eb en dan is hier een breed strand, het verschil tussen eb en vloed is ongeveer 3.8 meter! Het was druk op het strand er was een viswedstrijd dus waren er vele hengels. Maar het mooie weer zorgt voor veel badgasten. Vanmiddag alles weer reis klaar gemaakt. De scooter staat weer achter op de camper voor morgen. Peter zou even een krat met boodschappen pakken maar het hele krat viel uit elkaar met als gevolg dat de boodschappen achterin de bak lagen ( handige harry ) morgen nog water tanken en dan kunnen we weer vooruit! Na 11 dagen gaan we verkassen.

1. Jan waterkering:
    27 maart 2023
    Goede reis samen en lelijk doen tegen Peter hoor Ineke. We horen wel van jullie. Wij gaan nu naar Haarle. Groetjes van ons
  2. Janke:
    27 maart 2023
    Goede reis! Blijf lekker genieten daar samen. We volgen jullie met veel plezier!
  3. Sietske:
    27 maart 2023
    Herkenbaar gegeven he.mannen eigen, ha.ha. iets uit de handen laten vallen.
    Voor morgen, goede reis maar weer en geniet van de omgeving.
    Groetjes, w en 's.